E-minőség | Ügyfél elégedettség mérés
főoldal a szolgáltatásról tippek partnereink elérhetőségek

E-minőség - Ügyfél elégedettség mérés és kiértékelés mester fokon…

Az ügyfél elégedettség az üzleti eredmények egyik központi befolyásoló tényezője.

 

Az elégedett ügyfelek lojális ügyfelek, akik a vállalat egyéb termékeit, szolgáltatásait is megvásárolják, és a vállalatot is továbbajánlják.

  

Elégedett ügyfél

ügyfél elégedettség mérés - eredmények

Lojális ügyfél,

Lojális ügyfél

ügyfél elégedettség mérés - eredmények2

Jó hírnév, továbbajánlások

Jó hírnév, továbbajánlások

ügyfél elégedettség mérés - eredmények3

Több és szélesebb körű eladás,

Több és szélesebb körű eladás

ügyfél elégedettség mérés - eredmények4

Magasabb árbevétel és profit!

 

 

Tisztában kell lennünk azonban azzal, hogy ügyfeleink valóban valóban elégedettek-e cégünk szolgáltatásaival.

 

Az ügyfelek véleménye felbecsülhetetlen információ, mely meglepően könnyen beszerezhető.

 

Ma az internet és az E-minőség segítségével az elégedettség mérést pár pillanat alatt el lehet végezni szinte ingyen, az eddigieknél jóval hatékonyabban.

 

 

 

Az on-line ügyfél elégedettség mérések előnyei, hatása:

 

Minden eddiginél nagyobb mintávál tudja vizsgálni az ügyfél elégedettséget

Rögtön komplett statisztikát és kimutatásokat kap ügyfelei elégedettségi indexéről és vállalata teljesítményéről.

Képet kap cége, csapata vagy divíziói erősségeiről, gyengeségeiről és ügyfélkapcsolatairól.

A minták és statisztikák kiértékelése alapján csapatunkkal karöltve komplett SWOT (erősségek, gyengeségek, lehetőségek, veszélyek) analízist állíthat fel vállalkozása számára.

A szakmai és technikai háttér a kérdőívek kidolgozásától kezdve, az online adminisztrációs felületek kezelésén keresztül, a statisztikák értelmezésén túl a tapasztalatokra és az eredményekre épülő cselekvésorientált üzleti tervezésre is kiterjedhet.

 

 

 

Az e-minőség működése

Ügyfél elégedettség mérés folyamata

 

 

 

A szolgáltatásról - ügyfél elégedettség mérés az E-minőséggel

 

Az e-minőség egy teljeskörű on-line ügyfél elégedettség mérést végző rendszer,

mely folyamatos mérést tesz lehetővé.

 

A felmérés jellege, az űrlapok és a kiértékelés teljesen egyedileg készül el, így biztosítjuk, hogy minden ügyfelünk a azámára legértékesebb információkat tudja beszerezni.

 

 

A rendszer teljesen automatikus, a megkérdezni kívánt ügyfelek egyedileg, a cég arculatának megfelelően kialakított e-mailt kapnak, rászánnak két percet, válaszolnak néhány kérdésre, véleményük, válaszaik azonnal bekerülnek a statisztikába.

 

Főbb funkciók címszavakban:

  • automatikus működés
  • egyedi céges arculat
  • folyamatos statisztika prezentálása védett oldalon
  • kiértékelések automatikus küldése e-mailben a kívánt gyakorisággal
  • egyedi statisztikai mutatók elkészítése
  • egyén véleményének kiértékelése
Ügyfél elégedettség mérés

 

 

Kérdése merült fel?

Hívja a 06 70 593 32 64-es telefonszámot!

Segítünk.

 

Ügyfélelégedettség-mérés okosan
Információs csomag
Ügyfélelégedettség-
mérés okosan


Tippek e-mailben ingyen!

Iratkozzon fel információs
csomagunkra és okosodjon!

Személyes konzultáció
Egyeztessünk egy időpontot!

Kérjük adja meg elérhetőségét,
felhívjuk Önt!

Bejelentkezés

Elemezze cége teljesít-
ményét, kérdezze meg ügyfeleit az e-minőség rendszerén keresztül.
Bejelentkezés
impresszum elérhetőségek főoldal honlapkészítés